Objednejte si nejlevněji nejlepší kola on-line
Some text about me in culpa qui officia deserunt mollit anim..
Lorem ipsum dolor sit ame.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola s průměrem kol 29“ doporučujeme cyklistům s výškou postavy nad 180 cm. Nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Horská kola s průměrem kol 29“ doporučujeme cyklistům s výškou postavy nad 180 cm. Nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 18 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 158 cm do 170 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 16 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 148 cm do 158 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm. Hodí se pro náročný a členitý terén, lesní a kamenité cesty.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm.
Horská kola s průměrem kol 26“ jsou klasikou, kterou si dříve volila většina cyklistů. Dnes jsou nejmenší z trojice nabízených horských kol pro dospělé. Velikost rámu 14 doporučujeme pro cyklisty vysoké od 140 cm do 148 cm.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola s průměrem kol 29“ nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Horská kola s průměrem kol 29“ nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola se středně velkým průměrem kol 27,5“ v sobě spojují obratnost šestadvacítky a setrvačnost devětadvacítky, jsou přitom vhodná pro všechny muže a ženy průměrné výšky.
Horská kola s průměrem kol 29“ doporučujeme cyklistům s výškou postavy nad 180 cm. Nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Horská kola s průměrem kol 29“ doporučujeme cyklistům s výškou postavy nad 180 cm. Nabízejí lepší vyhlazení povrchu v terénu a jsou ideální volbou pro ty, kdo hledají pohodlí, a přitom nechtějí kompletní odpružení.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používáme převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.
Trekingová kola jsou ideální na jízdu po městě, ale i na výlety po cyklostezkách. Jsou vybavena blatníky a bateriovým LED osvětlením.
Trekingová kola jsou ideální na jízdu po městě, ale i na výlety po cyklostezkách. Jsou vybavena blatníky a bateriovým LED osvětlením.
Pohybujete-li se na kole především po městě a v jeho okolí, trekingová kola Leader Fox s blatníky a LED osvětlením jsou pro vás ideální volbou.
Trekingová kola jsou vhodné na jízdu po městě,ale i na výlety po cyklostezkách.Jsou vybavena blatníky a bateriovým led osvětlením.
Trekingová kola jsou vhodné na jízdu po městě,ale i na výlety po cyklostezkách.Jsou vybavena blatníky a bateriovým led osvětlením.
Trekingová kola Leader Fox váš pohodlně a rychle dopraví kdekoliv po městě, a stejně tak si s nimi užijete krátké výlety na cyklostezkách. Navíc jsou vybavena blatníky a bateriovým LED osvětlením.
Trekingová kola jsou ideální na jízdu po městě, ale i na výlety po cyklostezkách. Jsou vybavena blatníky a bateriovým LED osvětlením.
Trekingová kola jsou ideální na jízdu po městě, ale i na výlety po cyklostezkách. Jsou vybavena blatníky a bateriovým LED osvětlením.
Jízdní kola s velikostí 24“ jsou největší z dětských kol. Hodí se i na delší výlety. Doporučujeme pro děti s výškou postavy od 135 cm do 145 cm.
Jízdní kola s velikostí 24“ jsou největší z dětských kol. Hodí se i na delší výlety. Doporučujeme pro děti s výškou postavy od 135 cm do 145 cm.
Pro děti s výškou od 125 cm do 135 cm je ideální kolo s velikostí ráfků 20“.
Pro děti s výškou od 125 cm do 135 cm je ideální kolo s velikostí ráfků 20“.
Dětská kola s velikostí ráfků 24“ už jsou vhodná i na delší výlety. Je to poslední juniorská velikost kola. Doporučujeme pro děti s výškou postavy od 135 cm do 145 cm.
Dětská kola s velikostí ráfků 24“ už jsou vhodná i na delší výlety. Je to poslední juniorská velikost kola. Doporučujeme pro děti s výškou postavy od 135 cm do 145 cm.
Footer